2015-09-04

CARD SKETCH #32 and something personal/ Atvirukas ir asmeninės foto


Hello my scrapbooking friends!
Sveikos skrebintojos!

I have another card for Sovushka Slavia. I really love my interpretation of the sketch.

Atvirukas jau ne pirmą kartą šio blogo konkursams gamintas, 
rezultatas  labai mano širdį džiugina.



Closer
Arčiau



My small creative mess, while I was looking for necessary elements... 
The baby is having his own scrapbooking course for beginners ))

 Tik biškutį pasikuičiau, kaip ir dera, juk atvirukas CAS stiliaus!
Beibis irgi stebi, dedasi viską galvon!



... and my daughter's space at the same time. She was also being very busy.

Mano vaiko kūrybinė netvarka :) Stengėsi mažoji mamai netrukdyti!



I hope you enjoyed! See you!

Tikiuosi smagiai akis paganėt! Iki!

2 comments: